En härlig vinterdag

Oj så skönt att vara ledig,
Edvin har sovit hos oss vi hade lite myslördag med film och "snutter".
Vaknade rätt tidigt som vanligt men gick INTE ut och gick på morgonen som jag annars alltid gör,
jag satte mig i soffan med en kopp te och läste i boken " När livet stannar", den handlar om en kvinna som var med om tsunamin och hennes kamp att leva vidare en MYCKET bra bok.
Edvin och Markus tog en tur med scotern senare på dagen.
Lite vinter bilder kommer här.
 
                                                               Scoter grabbarna

                          
                                                        Vårt hus
              




Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Karlsson

Så mysigt hus ni har! Ser så härligt ut. Den där kopp te och en bok känns så härligt. Jag har nu influensa och mår inte så bra så jag får nog vänta med den mysstunden.

2008-12-28 kl. 21:52:58
URL: http://nuttis-scrapbooking.blogspot.com
Postat av: Linda F

Jag har oxå läst en bok om tsunamin.Det är Pigge Verklin som berättar om sitt liv före,under och efter tsunamin.Han miste sin fru och båda hans små söner.Den är oxå skit bra.Men jag kommer inte ihåg vad den heter.

2008-12-30 kl. 01:00:08
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design