En helt vanlig dag

Jobbat som vanligt, rätt mysig dag på skolan, jag jobbar med helt underbara 6-åringar.
Pysslade lite på fritids.
Hade mitt barnbarn Edvin med mig hem, vi åt mat som min kära Markus fixat.
Hade fått ett paket på posten med lite scrappinggrejjor, KUL KUL KUL, bla. promarker pennor som jag testade för första gången, helt juvliga.
Nu längtar jag bara till helgen pyssel, pyssel                                                                                     
Liten bloggrunda nu sedan natt natt

                                                
         




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej och tack för besöket på min blogg, jag målar med ProMarker pennor för det mesta (går snabbare så),jag ska ärligt säga att jag är inte stormförtjust i dem, men det är helt okej.



Vissa av mina kort är dekorerade på insidan, det finns bilder på det om du kollar under etiketter "Magnolia" och "Hänglar", du kan säkert surfa dig runt för att se ett smakprov.



Nu ska kolla runt lite på din blogg, ser fint ut i första anblicken.



//Malin

2008-12-08 kl. 21:20:17
URL: http://morgonpiggmammamalin.blogspot.com/
Postat av: Linn

När ska vi scrappa nästa gång då??? :) Är pennorna bra? Längtar till att prova. Kram

2008-12-09 kl. 00:47:35
Postat av: Madde

åh va härligt med nya grejer :)



jag saknar lekis så tur att jag får jobba lite imorgon ;)

2008-12-09 kl. 19:06:46
URL: http://justmadde.blogg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design