Juldagen

Ja, så har julaftonen varit med alla paket och mycket mat.
Jag fick precis det jag önskade    hi hi   stämplar och presentkort på scraping grejjor tänk vilken tur jag varit så snäll i år.
Jag önskar alla en god fortsättning på julen !!!
Här kommer lite julbilder på världens bästa ungar och hund.
Och tänka sig när jag kollade på tussans blogg hade jag vunnit i hennes julkalender på lucka nr 23 kul kul !!!

             

                             

  
                           





Kommentarer
Postat av: Carina W

Hej,Lolla!



Tackar åter igen för din hälsning!

Vilken fin Julig blogg du skaffat och så underbara ungar du har.

Har också hund en Golden hanne på 2 1/2år.

Visst är det härlig med hundar,"ungar"och hembrygdt äppelvin....skratt!

Hoppas ni får ett gott slut och ett gott nytt.



Kram!

2008-12-26 kl. 16:20:48
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Sara

Å vilken fin hund! Vi funderar också på att skaffa oss en Rottweiler =)

2009-01-07 kl. 18:08:55
URL: http://sfernstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design