Nu är det snö !

Visst är det mysigt att snön äntligen kommer, hoppas den får ligga kvar.

Har varit till Sundsvall och shoppat julklappar idag, lite smått å gott till Edvin, lite till "nuppan" lite till John och en snygg jultopp till mig själv "hi hi". Är nu nästan klar med alla julklapparna, mamma och pappa är kvar lite svårt till dom för dom har ju typ allt.
Självklart handlade jag lite scrapping grejjor på Panduro, snygga papper och lite band, ska försöka mig på med lite stämpling nu, har beställt jätte gulliga stämplar från hänglar som jag väntar hem idagarna.
Nu blir det fika med världens godaste vaniljbullar från ICA MAXI ! Tjing Tjong

             

                             




Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tack för fina kommentaren i min blogg! Nu har jag kikat tillbaks, och upptäckt att du också scrappar. Massor av fina saker!!!

2008-12-05 kl. 15:57:01
URL: http://asamia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design