Härliga lediga lördag!

Har varit till Hudik på Mio möbler med Anna och Kristian de har beställt ett skitsnyggt ekbord med skinnstolar till.
Sitter nu och bloggar och fikar cappuchino och äter en glass, mumsigt eller hur ?

Längtar så otroligt tills i morgon då ska Linn och jag på scraping kurs, hoppas kunna visa här vad jag åstadkommit så småningom, Pirrit, pirrit...
    
Väntar nu på min ljuvliga sambo Markus, han har varit i Gävle och partat !

                                      


                                                      
                                                   




Kommentarer
Postat av: Linn

Längtar jag med...

2008-11-15 kl. 21:34:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design