Hissgardin

Nu är lördagen snart till ända....
Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt.

Började dagen med den vanliga lång promenaden, så skönt när
det är bart på marken..

Sydd en hissgardin som jag blev riktigt nöjd med till
fönstret vid trappan upp. Ljusblå med vita prickar

Målning på gång :)   visar senare i veckan när det är klart

Och för tusan städat som en galning, men nu är det så frächt och fint

Spelat vänd tia med "finisen"

Nu ska det bli soffan och lite "disktras stickning"

                       

           




Kommentarer
Postat av: carola

åh vill också ha hissgardin:)

Så sött och gulligt vårfönster..



kram

2009-04-04 kl. 21:11:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vill också ha hissgardin:)

Så sött och gulligt vårfönster..



kram

2009-04-04 kl. 21:11:43
Postat av: Viveka

Hej !



Men så duktig du är på att sy. En sån gardin ska jag också ge mig på när gipset ryker. Ja det är förresten mycket som ska hinnas med då. Det blir nog en explosion av kreativitet som kommer ut..haha.



Ha en fin kväll



Kram Viveka

2009-04-04 kl. 21:39:37
URL: http://vivekaiblackhornet.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design