Shopping

Nu har vi varit och grattat min mamma, mycket fika som vanligt..
hon är så duktig på att baka
Det fanns dajmtårta, vanlig tårta, mazariner, chokladbollar,
bullar, saffranskaka, pensionärs kaka, center muffins mm.
Mätt så man kan storkna just nu.....

Tänkte visa lite av det jag shoppade igår...

 Jeans leggins och en tunika i blått



                Bambi örhängen,så himla söta........



              Lite blommor bl.a pelargonier



      Kunde inte motstå denna söta kanna att sticka ned i blommorna

             

Sedan köpte jag lite tyg som jag ska sy en hissgardin till hallen av,
en ljusblå plastmattaoch lite pyssel på Panduro.

Nu blir det soffan en öl och lite "dillhönor"
Ha en trevlig mysig fredags kväll   kram  





Kommentarer
Postat av: carola

godmorgon..



Var hittade du den där snygga tunikan..

Är helt såld på tunikor och blått:)



Hoppas du får en trevlig lördag, här ska planteras penseer och vårfixas..

kram

2009-04-04 kl. 07:23:21
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhh vilka söta örhängen skulel ju passa mig perfekt som har en liten bambi :)



Kannan till krukan var riktigt söt :)



ha en toppen helg

2009-04-04 kl. 12:38:38
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad mycket fint du köper! Bambiörhängerna var verkligen supersöta :D

2009-04-07 kl. 16:16:34
URL: http://stjernfalls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design