Fotobok

Kolla in vad Fujifoto erbjuder, skriv lite på din blogg om fotoboken så kan du få en alldeles gratis.

                    

Har länge funderat på att göra en fotobok och ge bort, men nu när jag har chansen att göra en så vill jag behålla den själv känner jag.
Jag ska samla mina foton från denna sommar och göra en härlig bok att kolla i när snön ligger i drivor hos oss.
Bilder från bad, fiske, furuvuk,blommor,grönsaker, loppisfynd jaaa allt som gjort sommaren värd att minnas...
Man får välja av olika layouter och sätta dit egna texter....Det ska bli kul att komponera min fotobok..
Är det flera som är sugen på att få en gratis fotobok klickar ni här.




Kommentarer
Postat av: sara

Vilket bra tips, jag har också funderat på det. Men tyckt att det är för dyrt.

Det är verkligen härligt att ha en sommarbok.

Ha en bra dag,kramis

2009-08-25 kl. 09:11:48
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design