Digital Bildbehandling

Eftersom jag har ett stort intresse i att jobba med foton och bilder har jag sökt en högskolekurs i Jönköping och har nu fått beskedet att jag blivit antagen.
Det känns jättekul....
Kursen heter Digital Bildbehandling och man jobbar i photoshop,den går helt på distans och omfattar 7,5 högskole poäng. Vill ni veta mera kan ni läsa här
Den ska ge grundläggande samt fördjupande kunskkaper i bildbehandling av digitala fotografier.
Är det någon som kanske redan gått den kursen hör gärna av er om vad ni tyckte...

Nu skulle jag naturligtvis vilja ha en ny kamera förståss :))    Tomten!!!




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så kul! Nu ser vi fram emot att succesivt få ta del av vad du lär dig genom vackra foton! Kram

2009-12-18 kl. 08:06:09
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design