Hemlis paketet

I postlådan låg mitt hemlis paket för december....spännande.
  
Skumgranar,chokladkottar och två inslagna paket...de ni....
Öppnar nog ikväll tilsammans med lite glögg!

Vi hade verkligen en heldag på Birsta igår...
Handlade en massa julklappar och lite annat smått & gott blev det åxå..visar lite bilder senare
Nu ska jag städa och göra julfint i vardagsrummet för vi köpte en ny matta dit som jag är sugen att kolla hur blev.
Så skönt att vara ledig och mysa på här hemma...
Ska fixa mitt hemlis paket åxå och skicka iväg idag,spännande för dig min vän!




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket härligt paket! Hade jag inte tackat nej till ;-P Å så duktig som du är att sy så fixar du nog en änglagris i ett nafs *suckar lite avundsjukt på din enorma sy/virkförmåga* Kram kram

2009-12-08 kl. 12:32:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Hemliskompisen

Så bra att paketet kommit fram. Hoppas du gillar innehållet!

2009-12-08 kl. 15:33:39
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas det går bra för E på jujutsi avslutningen, här kämpar vi mot kräksjukan :-( Bläää!

2009-12-08 kl. 19:53:35
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design