Ju-jutsi

Ikväll har vi varit på Edvins avslutning och graudering på hans ju-jutsi, det var kul de var så duktiga
det är första terminen för honom, han har nu det första bältet detgul/vita.
 
   

Har även öppnat mina paket från hemlis 6 de var sååå bra saker att jag blir alldeles varm av glädje.
Förts fanns tre nystan av mitt älsklingsgarn Saffran i underbara färger i det ena paketet och i det andra var det en hel massa personliga små självhäftande etiketter med mitt namn,adress och hemsida...precis vad jag behövde..
MIljoner kramar och tack till min hemlige vän
 
pastelliga härliga färger                     




Kommentarer
Postat av: Hannis

Men jösses!Vilken söt kanin du skaffat!

Den där skulle jag bära runt och gosa med mest hela tiden!



Vilken tanke din hemliga vän lagt ner på klapparna.

Förstår att du blev glad.



Kram Hannis

2009-12-09 kl. 08:11:10
Postat av: Duracellmamman

Åhh vilken mysig blogg jag ramlade in på :-))



Vad är det för egen hemsida som du har?



Varma kramar!

2009-12-09 kl. 09:25:17
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj, vilket bra hemligt paket - kunde ju inte bli bättre!!! Här börjar luran bli bättre å ännu har inte jag eller gubben åkt dit... peppar, peppar Kram

2009-12-09 kl. 12:53:52
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design