Julefrid

                            
                                  
Julaftonen var hur bra som helst med god mat,trevligt sällskap,mycket godis, tomte och en hel massa paket....
Vi firade med hundarna, mina barn och deras sambos och barn,mor och far och min syster och halva hennes familj två av hennes barn firade julen på andra ställen i världen....
Det vankades klappar som innehöll lite blandat..bl.a.äggkokare,ljuslykta,ekologosk duchgel och lotion,en härlig mugg,kudde,tofflor,en fin ring mm...
Tack min familj för att ni finns...ni är BÄST......

                              
Igår var vi bjudna till min sambos familj på mat, mycket trevligt...god mat och trevligt sälskap där åxå och två härliga små killar.
Tack för en trevlig kväll!

                                  
Idag håller vi oss bara hemma,
just nu är sambon ute och skottar för fullt skulle ner på ICA men det blev stopp efter ca 100 meter på vår lilla väg....världens snöstorm råder här ute hos oss....
Jag eldar och tänder ljus och äter choklad...hihi..
Kram på er alla




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så mysigt det låter! Även här vräkerr snön ner, mannen har det han gör att hålla efter ;-P Vi ska strax åka och ta vid där vi slutade på jul, mamma och pappa hade massor av rester de ville ha hjälp att mumsa i sig ;-) Kram

2009-12-26 kl. 15:07:26
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design