Skumtomtar

Nu är mötet avklarat på jobbet och jag har hunnit titta på Äntligen hemma,snackat med mannen lite,fikat lite gott te och hälsat på hos mina bloggisar.

Detta är vad som frestar mig mest just nu..Luktar och smakar så fantastiskt gott

Hur gott som helst, eller vad tycker ni om julskum??

Har gjort klart mina lerkrukor med blockljus innuti ikväll så nu brinner det första så fint och mysigt.


           
Mannen har fixat utebelysningen idag så det lyste så fint runt huset ikväll när jag kom hem, det är juh det som är det härliga denna tid...ALLA LJUS....
Så fint i alla fönster, där det lyser ljusstakar och stjärnor.




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så mysigt du gjort det i fönstret och juleskum är en STOR favorit här hemma kan jag meddela :-)

2009-12-02 kl. 07:40:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Loella

Mina två absoluta julfavvosar också :)

Jättefin blogg, vilken fiffig idé till adventsljustake!



God Jul :)

2009-12-03 kl. 20:38:50
URL: http://cedlo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design