Fredagkväll

Ja då är man äntligen hemma från jobbet, så himla skönt med fredagskvällarna
Då har man hela helgen framför sig liksåm
Har varit enögd på jobbet idag, den ena linsen pajade så jag har varit lite yr
och typiskt nog hade jag ingen lins hemma heller buuuu... hur ska helgen bli

Men kan ni gissa vem som vann tävlingen inne hos Pirre på galleri hönshuset
Jooo  JAG , skitkul alltså vinsten kommer till veckan spännande.

Nu blir det en stor kopp härligt  cappucino
med grädde och marshmallows   hur det nu stavas :)
Lets Dance och lite lantchips mums mums

Har fått hem en riktigt snygg grejj som jag tänkte visa i morgon

Och tack för alla gulliga kommentarer alla bloggvänner
Ha en treeeeevlig fredagkväll
Tjing tjong




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design