Nya kort mm.

I helgen har jag haft en riktig pysselhelg med min syster, vi har gjort en hel del postit block, några kakburkar (det är syrrans specialitet) och lite kort, tiden bara rusar ju iväg när man sätter sig ned.

Jag har även kastat ut granen och tagit ned alla julgardiner, det är så tomt i fönstren måste nog inhandla lite blommor
att ha i fönstren, skulle även behöva några nya fönsterlampor också...
och mer och mer skulle jag behöva :)  är just nu så jäkla sugen på en kanin pojke från MAILEG, den skulle passa så bra i trappan upp till övervåningen.Tar gärna emot tips var man får tag i en sådan.

Nu kommer här lite bilder på det vi fixat ihop.
TJING TJONG

  Älskar stämpeln med Carpe Diem

             

                     Kakburken

                                                
  

                     
                                              Två stycken grattiskort

 

                         

 

   




Kommentarer
Postat av: marit

Hej där!



Kul med nytt besök i min blogg =)



Här ska jag kika mer i morgon när jag inte är lika trött som nu ;-)



Kul med Lassegemenskapen =)



Kram

2009-01-20 kl. 21:57:51
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Madde

superfina kort :)

föresten så kommer jag och hälsar på er på måndag tänkte jag ! :)

2009-01-21 kl. 22:13:06
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Carina W Moa&Max

Hej!

Vad det måste vara roligt att kunna umgås som ni gör och jättefint har ni gjort.







Kram!

2009-01-24 kl. 15:25:09
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design