Bad i stugan

Ojojoj vilken värme vi har, nu ÄR det sommar....varmt så in i bomben......
Idag har jag virkat klart två figurer,sutttit ute förståss,jag har klippt hela gräsmattan och höll på svettas ihjäl,kastade mig i poolen direkt när jag var klar.....SKÖNT.....
"Finisen" och jag har varit till stugan en snabbis och badat de hade 23 grader i vattnet, finisen håller på att lära sig simma han är jätteduktig.
Har äntligen packat upp allt jag handlade på Gekås idag,det är banne mig inte bara att packa upp alla saker när man
 stor shoppar :-)
                                                Visar lite badbilder från dagen i stugan!

                       

                        




Kommentarer
Postat av: sara

Härligt med ett dopp. Man kan ju inte göra så mycket annat i denna värmen. Men jag älskar när det är riktig skön, varm sommar.

Sov så gott

(kul att du är tillbaks igen, man saknar ju sina bloggvänner)

2009-07-02 kl. 22:59:05
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Finns det nåtmysigare än att bada ute :)

älskar sommaren

Fast i dag är det inget fin väder :)

Vi är inen och fixxar och trixxar med allt möjligt :)



kram

2009-07-03 kl. 19:50:26
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design