Fredag

Ja då har fredagen snart tagit slut,dagarna går fort undan tycker jag.
Idag har jag virkat och sytt klart lite saker,för i morgon är det lite marknad och loppis i en by här intill och då ska syrran och jag ha ett bord med lite småpyssel på till försäljning....ska bli spännande hur det går-

Har hämtat John och Dixon i Sundsvall så nu har vi hund igen ett tag ...härligt...

Och naturligtvis har vi grattat födelsedags barnet, han fick en massa bra saker och han njöt precis hela dagen......
Hans kusin och vän Loke ska sova där inatt.

                       
Här är "finisen" med sin fina mössa som han fick idag, den är gjord av Carran.
Gulliga Carola fixade den till mig.Tusen Tack.....




Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

VIlken cool mössa!



I Like



Ha en trevlig helg och lycka till på loppis



Maliin

2009-07-03 kl. 22:42:21
URL: http://qreate.se
Postat av: carola

åh så fin han blev..

Gillade han den??



Föräldrarna på dagis är galen i nisse och agnes, så jag kan tippa att Carran får jobba hårt i höst:)

Hoppas allt är bra med dig...Du är så flitig..



Massa kramar

2009-07-03 kl. 23:06:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design