Hundsim

Idag har vi haft en toppen dag med sol och värme....
Jag började dagen med min långpromenad som vanligt, sedan väntade jag på att de övriga skulle vakna.
Vi åt frukost och sedan tog vi med oss Dixon och åkte till stugan,för att han skulle få bada lite.


Sedan har vi bara latat oss hemma och njutit av ledighet och sol.
Här i den här stolen har jag tillbringat stor del av dagen.....
          
"finisen letade lite blåbär i stugan.Han hittade massor,blir nog att plocka lite och göra en blåbärspaj någon dag.


Nu har vi ätit och så får vi se vad resten av dagen bjuder på.




Kommentarer
Postat av: sara

Ser härligt ut det där :) Hade gärna legat i den stolen och solat.

2009-07-18 kl. 22:35:25
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt det såg ut med lite hundsim! =)



Må så gott

2009-07-19 kl. 15:58:24
URL: http://fluffmonster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design