Lush

Hittade den affär som jag gillar skarpt här i Gävle ,den heter Lush, Jättetrevlig personal och man får gå runt och prova alla produkter, dessutom använderde inga tester på djur och ekologiska produkter.....
Klicka in på deras webbsida och kolla vad mycket frächa och bra produkter de har.

Detta köpte jag.
Karma tvålen
En juvelliknande tvål som sprider sin doft så långt näsan når. En riktig delikatess i badrummet och de flesta kunders super-duper-favvo-bästa-älsklingstvål!
Mango badolja
You've Been Mangoed är ett piggt, fruktigt och näringsrikt bad fyllt med mjukgörande mangosmör och avokadosmör. En riktig vitaminkick med munter citron, lime och citrongräs som sparkar igång dig på sega morgnar.
Bubbelbit
The Comforter är som en varm, gosig filt att krypa in under när kraven blir för höga och världen där ute är för skrämmande. Högar av papper på kontoret eller av böcker i plugghörnan, eller av disk i köket.... Strunta i alla måsten och rym in i badrummet, smula lite av vår vinbärsdoftande The Comforter i badet och slappna av i skummet. Och du, allting löser sig till slut!
Bubbelbit
Creamy Candy Bath är vår rosa, godisdoftande bubbelbit som gör alla sötsugna galna av längtan! Creamy Candy Bath är som att möta en gammal kär vän när allt känns rätt och du kan koppla av och veta att det är någon som förstår dig. Så för de dagar dina verkliga vänner är upptagna; ha några Creamy Candy bath på lager så du kan ta dig ett bad

                         

Måste bara förklara vad bubbelbitar är.....Jag bara ÄÄÄÄÄlskar dem....
Förklaringen kommer från deras webbsida.
Bubbelbitar är inte som det vanliga badskummet på flaska. Badskum på flaska är det tråkigaste vi vet. Vårt badskum ger ett tjockt lager av väldoftande bubblor utan konserveringsmedel och de behöver bara minimalt med förpackning. Men det bästa är nog att Lushs bubbelbitar är som små personligheter med olika egenskaper och utseende. Fulla med eteriska oljor och mjukgörande Bikarbonat som ger dig ett bad fullt med bubblor på naturlig väg. 

Gör så här: Samtidigt som du tappar upp ett varmt bad ska du smula ner bubbelbiten under rinnande vatten för högar av fluffiga bubblor. Kryp in under bubbeltäcket, slappna av och njut!





Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Nämen har du hittat ett av mina favvo märken :)

Jag har hela karma serien hiiihii :)



massa kramar

2009-07-28 kl. 18:43:15
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: sara

Vad sugen jag blev på att krypa ner i ett skönt bad. Men det är lite svårt när man är på jobb ;)

Det finns en Lushbutik i Malmö, men det var evigheter sen jag var där. får nog ta mig en tur dit.

Har för mig att de är väldigt dyra, men det är kanske dryga produkter. Så då lönar det ju sig att köpa lite dyrare...

Sov så gott

2009-07-28 kl. 22:39:21
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design