Gekås

Börjar min semester med en bussresa ner till Ullaredan med min syster,en tripp på ca:80 mil.....
SHOPPING.......SHOPPING.......SHOPPING......
Vi åker imorgon bitti och är hemma på söndagskvällen, jag har aldrig varit dit förut.....
Så nu har jag laddat med tidningar,vindruvor,naturgodis och en ljudbok ...Det blev "Tre sekunder" av Roslund & Hellström....ska njuta av bussresan åxå tänkte jag.

Så nu blir det inget bloggande på någon dag men är strax tillbaka med en massa shopping bilder.

                           




Kommentarer
Postat av: carola

nämen fy så avis jag blir..

Vill ju också dit...Har bestämt att jag ska dit i höst, handla vinterkläder till barnen..

Hoppas du haft det super, nyfiken på vad du shoppat..

kram kram

2009-06-27 kl. 23:26:55
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Christina

Blev det några roliga fynd. jag har hyrt en stuga 3 mil från ullared v. 29 så det blir säkert ett besök där.

Ha en skön semester

2009-06-29 kl. 22:07:57
URL: http://grandmother.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design