Rysliga väder

Åhhh vilket väder ......
Riktigt pyssel,mys och bak väder...eller bokläsarväder...eller städväder... eller rensa ut saker väder...

Jag har bakat vaniljbullar, ett stort lass  och Jessicas goda siraps rutor..receptet hittar du här.
Har mumsat i mig alldeles för många känns det som :-) 
Min mamma och jag har varit och hälsat på min moster som jag inte har gjort på jaaaa säkert 5 år,
det var jätte trevligt ,jag fick en hel massa Allt i Hemmet tidningar av henne, så nu blir det mys och
tidnings bläddrande i kväll.
Vi har åxå äntligen satt upp det fina ordet i trä på väggen, det hamnade i hallen.....  LYCKA....

          
        Bullberget                                                               Sirapsrutorna

                                    
                                       Tack snälla moster Karin
 
                                            Såhär fint blev det...
          

                                
                                       Här ser ni lite från vårat kök åxå...

Nu ska jag packa paketet med sommarsol swappar sakerna och skicka det i morgon...
till min hemliga vän....




Kommentarer
Postat av: Lena

JAg håller med om rysväderet. Har faktiskt städat en garderob och min byrå idag mm nu ska jag ta en lässtund. Ses tomorrow

2009-06-14 kl. 17:54:05
URL: http://gohundarna.bloggagratis.se
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhh hallå där :)

Här har det bakats och stått i ser jag :)

vaniöj bullar mmmm så gott :)

Visst var siraps bröden enkla och framför allt goda ?

Här hemma älskar vi dom :)



Mysigt med såna här mys dagar .



Vi har vart ute vid havet suttit i bilen kollat massa fina sommar stugor :)



Massa kramar

2009-06-14 kl. 19:19:41
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj så fint både väggordet och Lycka blev på din vägg! Själv är jag helt slut efter gårdagens mässa, men roligt var det! Kram kram

2009-06-15 kl. 06:31:20
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design