Så himla fina påsar från Åsa

På posten kom dessa enormt fina påsar som Åsa med bloggen Atelje annorlunda tillverkat, ni MÅSTE kika in hos henne och se vad fina saker hon gör.
Ljuspåsarna är perfekta har en sån åxå med värmeljus i.

Och vet ni vad....kikar ni in där så har hon en jättefin tävling just nu....
Klicka här kommer ni dit....

Här är påsen som det står Lolla på...den har jag i sovrummet på byrån
     

                     
Påsen som det står "små saker" på, den har jag på hyllan vid grovingången och stoppar allt smått & gott i.....från fickor och väskor mm...
              




Kommentarer
Postat av: Hannis

Åh!Vilka fina!

Måste ju kika in där också förstås=))



Tack för dina fina rader hos mig!



Kram Hannis

2009-06-20 kl. 10:50:07
Postat av: Åsa

Hej!

Så fint du gjort. Jag får nog ta och göra en påse till mej själv åxå. Skulle även jag behöva ha en i hallen och lägga småsaker i.



Vad mysigt med dop. Vi har precis blivit bjudna på min systers barns dop i augusti.



Nä nu ska jag plocka ihop lite saker som jag ska åka till Sjöboden med. Tittade bara in en snabbis....skulle bara skriva ut ett kvitto igentligen. Nu ska jag vila en vecka så sen har jag nog mycket att ta igen hos er.



Ha det så gott

Kram Åsa

2009-06-20 kl. 11:33:00
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa



Hallojsan :)

Hoppas att midsommaren vart lyckad och att allt är bra i dag ?



Påsarna var otroligt fina :)



Ha det finast :)

2009-06-20 kl. 12:08:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken smart påse, problemet är att den hade blivit full på nolltid här hemma ;)

Hoppas du hade en riktigt br amidsommar, många kramar

2009-06-20 kl. 19:15:33
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom var jättefina...

Ni verkar haft mysigt på midsommar..



Idag är S på raggarkväll:), så kul att hon lever som en 18 åring bör göra..Ut och ha kul.

Jösses så uppvaktad hon blev igår:).Hon har hört i 5 månader hur ful och värdelös hon är så det behövde hon..

Idag har vi myst, fixat hage åt kaninen:)...hur går det för dig med kaninplanerna??

kram kram

2009-06-20 kl. 22:45:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design