Väggord

Halloj allihopa !!!
Idag har äntligen mitt vägg ord kommit på plats ,det blev så snyggt jag är mer än nöjd...
Budade hem det från tradera för en billig penning...
Det var så enkelt att sätta upp det.

Har även varit på födelse, kalas min yngsta dotter linn fyllde år och hon är fantastisk på att baka så det bjöds på mycket gott där...bl.a en sommar paj som jag tänkte ge er recept på..... den är otroligt god och enkel att göra.
Sen var det rimbobullar,muffins med rosa frosting på ,jordgubbstårta, chokladkakor, chokladbollar mums mums vad gott.....

Det har även blivit lite virkning, ska ha en giraff klar i helgen tänkte jag.... klippt gräset åxå, tvättat en maskin tvätt,varit ut på långpromenad med "chaffe" = hunden....och planterat lite plantor....oj vad man hinner med på en dag alltså.

Nu kommer lite bilder på väggordet somm sitter i trappan upp till övervåningen.


                





Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det vil jag också ha..

Vi ska ju sätta fart med vårt sovrum;), vill ha något över sängen då...



Har inte tänkt på tradera,att det finns där..Tack för den du..

Kram på dig..

Här ska ammas och ut i regnet och möta dotter

2009-06-13 kl. 20:03:49
Postat av: carola

det var jag;)

2009-06-13 kl. 20:04:07
URL: http://mammacarola.blogg.sed
Postat av: vintageretroprinsessa

Nämen såå fint :)

gillar att tuppen sitter i trappen och vaktar :)

2009-06-13 kl. 21:08:16
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: madde

oj det blev fruktansvärt fint :) jag vill också ha massa väggord överallt haha! det är så snyggt ! målade du dit det själv eller är det typ klistermärken som man sätter fast på väggen? =)



sv: okej, tur det :)

ha en bra söndag!



kram

2009-06-14 kl. 11:21:50
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: christina

Det är så härligt med alla kreativa människor. Tyvärr så tillhör jag inte dem, men så finns det någon som köper allt ni gör.

Ha det bra

2009-06-14 kl. 14:20:30
URL: http://grandmother.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design