Balsamkuren

Tjenixen !
Har ni hört talas om balsamkuren, man tvättar håret BARA med balsam
Håret får mycket bättre kvalite och frächhet, eftersom shampoo torkar ut håret

Jag tänker börja min balsamkur i morgon, men först måste man tvätta håret en
sista gång med ett speciellt shampoo utan vissa kemikalier
ett som funkar är Bamses och barnängens shampoo.

Visst blir ni lite nyfikna ???
Klicka här kommer ni till en sida där ni kan läsa mera
Jag kommer att berätta hur det fungerar för mig....

                             




Kommentarer
Postat av: Lo

Hej. Blev intresserad då du har nästan likadant namn som mig! ;o) Det här med Bara Balsam måste jag testa. Just nu kör jag med bara schampoo (då balsamet är slut) och silikondroppar.

Må så gott!

Lo

2009-03-17 kl. 14:57:28
URL: http://englavingad.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design