Plopp har vaknat

Plopp hälsar Godmorgon på er alla!!
Han är rund och glad liten filur.....
Vilken härlig värme jag känner när jag går ut idag....
Får se vad man hittar på denna dag, en sväng in till stan tror jag iallafall.Behöver lite smått o gott ;-)
Just ja måla blir det väl åxå,räcket på framsidan håller på målas om,Inte det roligaste man gör....

                          

Visar bild på mina tagetes som växer så det knakar, på den andra bilden är det nyplanterad lavendel, gillar den växten så mycket helst den underbara doften....

         





Kommentarer
Postat av: sara

hej hej

Det var första gången vi provade att cykla med Hubbe, men sonen är nog för liten. Det är lite svårt med balansen när Hubbe drar åt sidan. Han är lite jobbig när man går på promenad ibland. Då drar han så han blir rent anfådd. Och vissa dagar går han jättefint. Svårt det dätr med hundar...man vill ju göra rätt.

Ja nu är det snart dax att åka. Jag brukar inte ha så mycket resefeber. Vi har de närmsta dagarna fullproppade med jobb, utv.samtal, dansuppvisningar, fotbollscup :)

Ja listan kan göras lång... där imellan ska vi packa och städa. Så inte mycket tid över att tänka på resan ;)

Ha en fortsatt skön lördag...

2009-05-23 kl. 14:25:51
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: sara

Och du... kul att du gilllade mina kort, Tack!

2009-05-23 kl. 14:26:44
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Söt liten Plopp. Och visst är lavendel underbart :)



Trevlig Helg!

2009-05-23 kl. 14:57:28
URL: http://stjernfalls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design