Shopping med "finisen"

Igår hade "finisen" och jag det jättetrevligt på eftermiddags kvällen.....
Direkt efter jobbet åkte vi in till stan, vi gick på leksaksaffären och handlade hans favoriter Backugans
Små magnetiska bollar som sprätter upp och blir olika figurer och har olika styrka,sedan spelar man med dem på magnet kort......Kul, tycker han........
Nya kulor köpte vi åxå förståss
Och jag hittade jätte söta muminburkar på leksaksaffären som jag inte kunde motstå....
Sedan blev det mat på Mc Donalds och Lördagsgodis och Ben & Jerryglass på COOP.
Stannade sedan till och kollade på fotboll en stund,darlingen spelade...

          



                                         Muminburkarna

       




Kommentarer
Postat av: sara

Min son har också pratat om de där backugans, men han har inte fått köpa några än, taskig jag är...

Tycker de är dyra och jag vet att de ligger slängda på golvet så att hunden kan tugga på dom sen.

Men han får väl flörta lite med mormor :)

Mmmm... Ben and Jerrys. Jag köpte den nya sorbeten i förrgår. Den var underbar!!

Ha en bra lördag

2009-05-09 kl. 10:16:44
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design