1:a advent

                            
När första ljuset brinner
Står julens dörr på glänt
..och alla barnen glädjas att fira få advent....
Aventstiden är den härligaste tiden under vinterhalvåret tycker jag.....
Här brinner första ljuset i den ena av mina adventsljusstakar,har några i de andra rummen åxå
har varit ute på en promenad med Dixon ska nu äta lite gröt....har mest fikat hela helgen känns det som, usch inge bra.. men det blir lätt så när det är kalas.
        
Idag ska jag pyssla lite vid symaskinen det här ska bli färdigt först och främst hade jag tänkt.Lite godjulvimplar ska sys ihop.
      

Måste åxå visa lite mer av det fina jag fick på min födelsedag.
Nya glöggmuggar och nya kaffemuggar en så fin bordsstjärna.
           

Här kommer bilder på världens bästa hund DIXON, myser i soffan och är lite morgontrött...




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh så fint älskar alla dina zinksaker samlade så där, och hur söt är inte Dixon, guud så fin, saknar jämt Dobby när jag ser honom... Och din vilja är min lag ;-) Ombesörjer detta så snart jag kan! Nu ska jag njuta av dina övriga inlägg, julvimplarna var tex helt gudomliga och se vilka tävlingar du tipsar om. Stor varm kram från ett vintrigt och snöigt Dorotea, är hemma och vabbar och ser jul med pippi med luran :-) Kram

2009-11-30 kl. 09:38:28
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design