Hemlis 6

Jag är med i hemlis 6....
Här kommer svaren på frågorna till min hemlige vän.



1. Vilken sorts garn tycker du mest om? (Ull, akryl, bomull osv.) Är det något material du absolut inte tycker om?
Jag gillar både bomull,acryl och ull garn, inte garn med knölar

2. Vilka är dina favoritfärger?
ROSA ,rosa ,rosa och svart och vitt och grå, jag gillar alla pastellfärger

3. Är det någon färg du absolut inte tycker om?
Senapsgul

4. Vilken sorts stickor tycker du bäst om/använder du helst? (Trä, metall, plast? Rundstickor, raka, strumpstickor?)
trästickor och plast
 inte strumpstickor

5. Hur länge har du stickat? Anser du dig vara nybörjare, avancerad eller mittemellan?
Jag har stickat massor kan nog säja avancerad

6. Dricker du kaffe? Te?
Te utom Early grey

7. Är du allergisk mot något?
nej

8. Vilken slags musik tycker du om?
det metsa utom jazz, dansband, folkmusik

9. Favoritgodis?
Choklad och skumgodis

10. Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom stickning? (Spinna, scrapbooking, virkning osv.)
Virkning och scrapping och så syr jag

11. Vad tycker du är roligast att sticka? Mössor? Sjalar? Tröjor? osv...
mössor och tröjor

12. Prenumererar du på någon sticktidning?
nej

13. Har du något drömprojekt på önskelistan?
en stor härlig pläd i mormorsrutor i mustiga färgereller i pastellfärger

14. Använder du pulsvärmare/handledsvärmare? I så fall, vad är ditt handledsmått?
Ja,ca 20 cm

15. Tycker du om att sticka pulsvärmare?
ja

16. Stickar du sockor?
nej

17. Vad har du för fotstorlek? (T.ex. längd, omkrets på tjockaste stället.)
strl.37

18. När fyller du år?
27 november

19. Stickar du med pärlor?
nej,tycker inte det är snyggt

20. Vilken slags böcker (ej stickning) läser du helst? (Deckare? Fakta? Romaner?)
Deckare eller självbiografier





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Du hittar verkligen åt en massa kul på nätet! Är så glad att jag hittat dig för du ger så mycket inspiration och tips ska du veta!!!! Massa kramar till dig!

2009-11-18 kl. 08:08:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag är ju en "fuskare" byter gardiner endast i kök, vardagsrum, "mellanrum" och putsar endast på nedervåbningen till jul, övervåningen får nöja sig med lampor och stjärnor :-) Har vita hissgardien som är lika passande nu som under somamren... Cristmas clean kan varmt rekommenderas, älskar den och dess doft! Kram kram

2009-11-18 kl. 09:22:47
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design