Kan inte dygnet ha fler timmar.....

.....Och helgen ha en  extra dag....just nu känns det som om jag inte hinner med allt jag vill  göra och måste göra.
                          




Idag har jag plockat och städat lite som vanligt och tvättat...
..men även hunnit varit till skogen en sväng med mamma och kollat efter svamp vi hittade en full korg med trattar. Jag plockade med mig lite enris och pyntade med ute, tog även en liten gran som jag satte i en gammal mjölk kruka i trappan....Bild kommer senare den j....k...l...a kameran har ätit batterier IGEN....
På eftermiddagen var vi till Linn och robert och fikade, Robert fyllde år...trevligt

Nu väntar Ensam mamma söker på TV:n...






Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja tiden flyger iväg, önskar också att man hade mer ledig tid... Ni var i alla fall förskräckligt ! fina på festen ;-) Stor kram och en bra start på nya veckan! KRAM

2009-11-02 kl. 08:04:47
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: marie

Kikar in o säger hej...

Vilken trevlig o lääääskig helg ni verkar haft,

kram

2009-11-02 kl. 10:11:23
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design