Tips till min vän i Vita Gåvor

Här kommer lite hjälp till att klura ut vad jag gillar.

Jag pyntar inför julen med mycket ljus och lyktor, granris och ullvättar (inte så mycket tomtar) i grått och rött.
Zink är min absoluta favorit, lyssnar på mycket julmusik och gillar julskums godisar och choklad.
Pyntar lite smått i alla rum, men mest i köket och vardagsrummet.
Gillar bokstäver av alla de slag och den lite lantliga stilen
Även brokvisten får sig en vinterskrud.
Hoppas att du hemlige vän fick lite hjälp här....





Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Tittar in och önskar dig en skön onsdag!

kram sara

2009-11-25 kl. 08:28:42
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Hemlis6!vännen

Alltid bra med tips :-) håller på som bäst att packa Decemberpaketet. Hoppas du ska gilla det!

2009-11-26 kl. 13:29:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design