Lite shopping

Här kommer bilder på lite av det ag handlade igår.

Från Gina kommer denna korta tröjja med knappar bak och två fickor fram, under hänger ett lila linne som åxå är från Gina.
  


Tröjan ser grå ut men den är svart

Köpte en finfin blomma till köket 

 Det blev åxå en ny blomma till min krona...
                 
Nu blev dt lite höstigare i sovrummet åxå, tänk vad en liten blomma kan göra mycket....
Så till sist ska jag visa min kaffe burk som jag köpte på "Albert och Herbert"....Har länge letat efter en fin burk till kaffet....
              
Sedan handlade jag lite hårband, en scarfs och äntligen nytt batteri till klockan...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint det blev med kronan och blomman, riktigt tjusigt :)

2009-10-19 kl. 20:00:14
URL: http://veronikascrib.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design