Birsta City och IKEA

Ja då var en ny vecka igång,har jobbat förståss sedan blev det en promenad med Dixon och lite mat...Quorn,squash och coscos...
Och ikväll ska det äntligen bli dax för mig att börja träna regelbundet igen,för några år sedan tränade jag flera gånger i veckan jag var instruktör i bodypump, och det är just det jag ska träna ikväll Bodypump, jag hoppas verkligen att jag tycker det är lika kul nu som jag tyckte då...men vi får väl se...

Igår var vi till Sundsvall och kikade runt litedet finns ju så otroligt mycket uppe på Birsta nu så man behöver aldrig ner på stan.
Detta är lite av det jag handlade igår.

    
        Lila Bullformar och  Kökshandduk  Båda dessa från Lagerhaus


    
                    En blomma i lila toner från blomsterlandet

          
         Små söta lila krukor med blommor  från Blomsterlandet

Dessutom köpte jag en massa värmeljus från IKEA, både med och utan doft....
Ett par tajts och två tröjor på BikBok....kommer bild senare
Mååånga glasburkar i olika storlekar från IKEA som jag ska ha i skafferiet









Kommentarer
Postat av: sara

Oj vad här hänt mycket i helgen. Alltid kul att läsa vad du har för dig :)

Det där zinkhuset har jag sett i många bloggar. Var köper man egentligen det. Sånt vill jag med ha..hihi

Så duktig du är som tränar.. jag vill så gärna. Men det slutar med att det aldrig blir av :(

Ha en skön kväll,kram

2009-09-07 kl. 17:40:37
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Jag håller med dig Birsta har verkligen allt :D

Perfekt då mans ka julshoppa tex ;)-



Fina saker sm alltid.



Lila är en fin höstig ton



kram

2009-09-07 kl. 18:43:41
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är ett helt underbart köpcenter juh!!! vi mellanlandade där i sommras när vi var på väg hem=)

Åh så ÄLSKAR jag juh IKEA=)

Kram på dig

2009-09-07 kl. 21:01:02
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Birsta är kanon! Vet inte hur många gånger jag var där i somras. Min familj blev tokig på mig, haha.



Dukig du är som börjat träna. Jag har värsta ångesten. Borde börja igen nu efter sommaren men jag har sååå många (dåliga) ursäkter hela tiden.



Önskar dig en trevlig helg,

kram Sara

2009-09-11 kl. 15:28:43
URL: http://thaison.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design