Nytt på tavellisten

Har höststädat sovrummet, bytt i sängen, nya gardiner och flyttat om lite på hyllorna.
så här blev tavellisten ovanför byrån.


Idag ska jag även städa badrummet ordentligt....inte det roligaste jag vet precis..
Det är marknad här i stan i helgen, har inte bestämmt om jag ska åka dit eller inte, pratade med syrran nyss hon hade varit där igår och handlat mycket fint....
Näe nu är Dixon sugen på en nypa frisk luft så jag tror vi gåt ut rn stund...
              Ha en fin helg




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Så fint du hade fått til det mysigt :D



Här hemma har det pysslats med rönnbärs halsband ;)



Kram

2009-09-05 kl. 17:34:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Det är så kul att ändra om,

så fint du har det.



ha en mysig söndag

kram Anna

2009-09-06 kl. 06:52:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design