denna dag.....

        Oj vad helgen har gått fort som vanligt.
Idag har jag varit in till stan med mamma och syrran,handlade lite smått & gott bl.a perlargon skott,nya bestick, lite nya dukar till Tv rummet, mat och hö till Sniffo , visar i morgon.

Köpte en ny bok som jag längtar att få sätta igång med.
                     Den dubbla tystnaden

Har läst alla hennes tidigare böcker och de är fantastiskt bra.

sedan på eftermiddagen kom Edvin, vi har spelat kula, kört fyrhjuling och bakat muffins och smakat( men han gillade dem inte) men det gjorde jag!
Nu väntar bara lite småplock innan det är dax för sängen.
Vi har utedag på skolan i morgon det är år % som ordnar aktiviteterna, ska bli kul.Hoppas på sol och värme
Edvin har råkat tryckt på nån knapp så all text blev liten i detta inlägg.
           

       
Älskar juh läpp balsam av alla de slag och detta är mitt senaste.......
                             




Kommentarer
Postat av: Madde

oki! Du får jätte gärna höra av dig då du fått den så jag vet. Är bara du och jag som inte fått våra produkter:D



Och du har väl inte glömmt den nya tävlingen jag har där du har vhansen att vinna olika baktillbehör från tårtpingland!:D

2010-04-19 kl. 15:33:26
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjena vännen!



Jag ska banne mig också köpa den boken. Har hört att den är mycket bra!



Fick du shoppat något mer när du var en vända på staden?

Man blir ju helt sjuk då man ser allt fint ute i affärerna nu. Väl att jag inte bor i en storstad ; - )



KRAMAR

2010-04-19 kl. 18:45:48
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



sötaste läppbalsamet ever :)



Hoppas allt är fint :I



Märker att man inte har lika mycket tid att kika in på alla sina bloggar nu när solen lyser :)



Kram

2010-04-20 kl. 09:54:43
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design