Moodboard

                                                                       bild lånad från google

Varför inte göra en moodboard, en s.k. "stämningstavla", genom att klippa ut bilder på saker och miljöer som man tycker är vackra ( eller bara blir positivt berörd av).

Storleken på tavlan väljer man själv, men ca 50*70 cm är ett lämpligt mått om man vill få med en hel del bilder.
Använd en slät tavla, eller klä den med tapet, tyg, färg etc.

* Den ger inspiration och positiva "vibbar" så fort Du tittar på den!
* Den gör det lätt att se vilka miljöer Du dras till!


Eller har ni kanske redan en sådan!
Jag ska nog fixa till en moodboard med lite härliga bilder på.




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag har en liknande inspirations/pysseltavla med klipp ur tidningar :-) Just nu håller jag på med barnrums inspiration... Kram kram

2010-04-07 kl. 20:11:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



FINT !!!

Har ingen tavla utan ett snöre som jag har mini klädnyper med vackra ting och blder på :)

Ovanför min pysselhörna :)



Kram

2010-04-07 kl. 21:04:03
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design