Piff på köksbänken

Har bytt ut kryddstället på bänken mot ett runt zinkfat och tagit fram lite rosa köksprylar.
Blev riktigt snyggt.
Ska leta ett rosa tallriksunderlägg att ha som duk här på bänken kanske.



          

Två rosa Saint Paulor pryder lillfönstret vid bänken....

 


Idag bär det iväg till Hudik med mamma för shopping.
När hon fyllde år fick hon lite fickpengar och en heldag med oss på stan i present.
Det blir jag ,Anna och Linn som åker, ska bli jättekul.

Ska bara fika lite frukost nu, sen bär det av......




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken fin zinkbricka!

Titta in hos mig så blir du nog glad ;-)

Kram

2010-04-10 kl. 09:39:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cattis

Sött! Jag använder mig också av tallriksunderlägg på bänken i köket! det är alla tiders! :)

Hoppas ni får en bra dag på stan!

Kram Cattis

2010-04-10 kl. 11:53:39
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design