söndag

Målat och målat på kaninburen, men nu är målningen klar och Markus håller på snickrar det sista på den.
Den blir helt perfekt.
Edvin, Anna Kristian och Milo har varit hit idag.Edvin körde fyrhjuling och Milo lekte med Dixon
Han är verkligen stor den hunden......och lite olydig :)

                        



Markus och jag hade grillpremiär idag och till efterrätt blev det kladdkaka, världens enklaste och godaste recept från receptbrädan som Therese med bloggen Sockenvägens söta har gjort.
                  

    

Sedan har jag äntligen gjort mina tavlor av tyg och frigolit, men de ska jag fota och visa i morgon.

Nu ska jag titta på en lektion i photoshop innan det blir att hoppa isäng och vänta på morgondagen.
Jobbveckan startar igen....och sista april är det snart åxå...




Kommentarer
Postat av: cecce

Åh...har du den receptbrädan?! Jag var med och budade på den på tradera en gång i tiden.

Vi har också grillat i kväll:-) Och ätit en mumsig rabarberpaj:-)



Kramar

2010-04-25 kl. 21:15:52
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej vännen! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser dixon, tack för att du delar med dig bilder av honom <3 Och en kladdkaka, det var länge sedan nu, båda att jag bakade och tryckte - måste nog ta å göra ett ryck! STOR KRAM

2010-04-26 kl. 15:32:21
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design