Hallå jag är vid liv......

Här har det varit tyst och dött några dagar....
Mår inte sådär toppen, energinivån är på NOLL....och så har det hänt en del andra saker åxå som gjort att jag inte haft lust att blogga.
Den jäkla förkylningen har åxå kommit tillbaka....stopp i näsan och hosta fyfyfy...
Men har ändå försökt med lite bak idag, det blev Brysselkex och en sockerkaka.

Men smaken är helt borta så jag vet inte riktigt hur det smakade :)

Min syster har varit hos sin dotter i London och kommit hem nu hon var upp till mig med lite fina saker hon köpt till mig, så himla snällt
Tack kära du.......
Trosor,en rosa topp med Minnie mouse på och köks handdukar med kossor på (hon vet vad jag gillar hon).


I helgen har Blurre (guldfisken) fått rent i sitt akvarium och sniffe har blivit riktigt genomborstad.

Här ser ni lite av pälsen jag borstade bort, jag samlar allt i en påse och ska be någon spinna garn av det så jag kan sticka mig ett par sockor eller vantar sedan
Han älskar att bli borstad och ompysslad.




Kommentarer
Postat av: cattis

Gud så snygga saker från London! Förresten, kan du hälsa din syster att jag inte varit på birsta ännu och köpt ett sånt där tårtfat ännu, men ska försöka ta det nu i veckan och sedan är det bara att hoppas på att vi snart ses! :)

Kram!

2010-08-30 kl. 07:12:56
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas att allt har löst sig för dig!

Kul att ha en syrra som vet vad du gillar;)

Hoppas du kryar på dig och får en bra måndag!

Kram

2010-08-30 kl. 09:06:14
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Åsa (ateljeannorlunda.blogspot.com)

Så synd att du är krasslig. Hade gärna kommit på gott fika, ser smarrigt ut det du bakat. Du kommer väl på onsdag till Sjöboden???

Då kanske vi äntligen får träffas.....

2010-08-30 kl. 09:43:02
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design