Vilken helg....njutit av solen

Vilket kanon väder vi haft heeeela helgen.
igår var det ootroligt varmt, luften var som den kan vara i varmare länder alldeles varm och härlig tycker jag.
Vi var till stugan och badade med Dixon, han var verkligen duktig att simma,har tidigare inte gillat så mycket att bada och simma men det gjorda han nu. Det var 24 grader i vattnet alldeles ljummet.
Sedan åkte vi motorcykel till Hudik och åt lite mat mumsigt.
Tog svängen runt Stocka på hemvägen och hälsade på Linn och Robert en stund, de håller på att tapetsera vardagsrummet.

Idag har jag gjort lite betong gjutning, ett till fågelbad med hjärta och så provade jag på att göra ett fat, använde en virkad duk, det ska bli spännande att se hur det blir.
Det ska nu få brinna till i ett par dagar.


Har varit ute exakt hela dagen, suttit i solstolen och lyssnat på denna ljudbok, fantastiskt bra man vill aldrig sluta lyssna.Emellanåt har jag svalkat mig med ett dopp i poolen.
                             Vyssan lull

Edvin och Elvis var hit och badade åxå en stund på kvällskvisten, de hade varit och åkt skateboard.
Nu ska jag ladda inför morgondagen......
Första dagen på jobbet efter en lång semester. 




Kommentarer
Postat av: cecce

Vilken fin och avkopplade helg du haft.

Kreativ har du varit också:-)

Vad spännande att gjuta...har aldrig provat det någon gång!

24 grader??

Då hade till och med jag kunnat tänka mej hoppa i!!



Börjar du jobba idag eller???



Kramar

2010-08-16 kl. 12:52:28
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas att det gått bra på jobbet idag!

Kram!

2010-08-16 kl. 17:37:18
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så spännande å se ditt färdiga resultat av betonggjuteriet :-) Å tack för tipset om lyktorna på ica maxi!!! Lämnar en drös kramar innan jag gör barnen redo för en ny dag <3

2010-08-17 kl. 07:44:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill se dina gjutningsprojekt sen när dom är färdiga!! : - ) ser så fint ut så : - )



Hoppas allt är bra med dig!



KRAMIS

2010-08-17 kl. 18:56:33
URL: http://jemsi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design