Åhhh så fint det blir......7 dec


Riktigt kallt idag igen 20 minusgrader var det i morse.
Märks på jobbet att barnen väntar på jullov och på julen
Idag hade vi föräldrafika på fritids med glögg,kaffe,saft och lussebröd, trevligt som vanligt

Här hemma är träväggen klar och golvet klart i vardagsrummet
fönster och tak är målat första strykningen
det är inte klokt vad det blir fint när det gamla furtaket blir målat och den hemska blå färgen vi hade runt fönstren kom bort.



Detta är lite av vardgasrummet före målning


Efter målningen och första strykningen.

Tänkte även visa er de tapeter vi är sugen på att sätta upp som fondvägg i vardagsrummet.
Så otroligt snygg....
Har funnits i mitt huvud ända sedan jag såg den första gången
åhhhhh.....



Annars blir det mycket vitt förståss
men köket kan kanske få en lite häftigare tapet på någon liten vägg :)
vi får se...

Har fått ett paket i postlådan från en hemlig tomte idag
visar i morgon,
men tomten
de underbara myssockorna sitter redan på fötterna mina

Nu ska vi sätta oss i soffan Dixon och jag och titta på Äntligen hemma.
Tjing Tjong





Kommentarer
Postat av: Carina

Blir sån otrolig skillnad när man får bort furun som med åren blir alltför gul och ful, bastukänsla! Vitt känns ljust och fräscht också passar allt till, perfekt!

Fint blir det, kram Carina

2010-12-07 kl. 20:55:03
URL: http://skalet2001.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design