fredag....3 dec


Härliga fredag....
Har tänt en eld i kaminen och tänker värma lite glögg
här ska det skruvas ihop lite skåp eftersom köket kom idag.
men Idol får jag inte missa.
eller undrar om jag lägger mig och vilar en stund med en bra bok som denna kanske



Gud så bra den är.

Visar lite foton på min fina snögubbsslinga som jag köpte på Rusta för ynka 129 :-
Den är så otroligt söt.



Hör att tvättmaskinen meddelar att den är klar, bäst att hänga tvätten då!

Har fått ett så mysigt paket idag från min hemlis 7 vän visar bilder i morgon.
Mys Pys på er!!!!





Kommentarer
Postat av: lolla

god jul

2010-12-04 kl. 20:59:34
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Den där slingan var verkligen gudomligt sööööt!!!! Å så synd det är så långt till RUSTA :-7

Har fått besked att vaxljus åter finns i lager så jag fixar två till veckan :-D KRAM

2010-12-04 kl. 23:54:10
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design