Häxan surtant......


Här kommer foton på mitt paket från hemlis 7
Ett helt fantastiskt härligt paket med en blandning av sånt jag gillar.


Härligt gott Tranbärste...det drack jag i morse
Olivtvål.... njutning för händerna
Chokladbräck....åhhh finns et något godare?
Rosa mjukt garn med aloa vera....såååå spännande
En plastburk i form av en paprika från Tupperware.....perfekt förvaring i kylskåpet
Chokladtomtar....varav en åkte ner i magen direkt :)

Tusen tack för detta och de andra paketen du fixat ihop till mig
det har varit toppen skoj Ingrid
alias Häxan Surtant





Kommentarer
Postat av: carola

så mycket härligt du fått..

the blev jag nyfiken på, har jag aldrig druckit.



Va ni jobbar och sliter, ska bli spännande att se slutresultatet.

Har du sett att du kan vinna en fotobok hos mig, tomten avslöjar vinnaren på julafton.

Hoppas din dag blir bra

2010-12-06 kl. 08:09:19
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: HäxanSurtant

Kul att du gillat paketen, speciellt diskborsten ;-)

Det har varit kul att göra din bekanstskap, och lycka till med köket.

2010-12-06 kl. 08:36:11
URL: http://surtantensmaskinstickning.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design