lördag......11 dec


Äntligen "lite" varmare ute så Dixon och jag kunde ta en långpromenad.
Här jobbas det både hemma och på jobbet så man hinner inte mycket mer, stupar isäng på kvällen.

Har iallafall bakat en massa lussebullar och pepperkakor äntligen
Vi bakad tillsammans mina döttrar och jag hemma hos Anna och det var verkligen toppen
vi spelade julmusik, bakde,pratade,skarttade, åt mat och hade det så trevligt.


Idag i mitt paket fick jag en jättesöt liten ängel.


Vi ska på kalas idag för vi har en kille som heter Andre som fyller år
har hört att det skall bjudas på smörgåstårta....mums mums

Tvättmaskinen och dammsugaren ska väl åxå igång här hemma och rengöring i kaninburen,
några mössbeställningar skall göras klara .

Önskar er en trevlig lördag


 Annas fina skänk





Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter härligt med julbak! :) hoppas du får en trevlig helg också! :)

2010-12-11 kl. 11:31:24
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: carina

Önskar dig oxå en trevlig helg :))

Kramar

2010-12-11 kl. 11:41:44
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Cattis

Hej där! Åh vad mysigt med julbak! Här hemma kommer det tyvärr inte bli mycket till julbak då bakytorna är på tog för små här.. skulle haft en sån där bakbräda som finns i vissa kök som man bara kunde lägga på köksbordet så vart det enklare, men kakor ska jag baka snart iaf, tänkte att jag skulle testa göra aja-kakor, de är ju så uuuunderbart goda! Kanske kunde ta med såna på jul så ni också får smaka! På tal om julklappar så vet jag faktiskt inte vad vi skulle kunna tänkas vilja ha, eller snarare vad vi inte skulle vilja ha hehe, men det finns ju såklart massor med saker som vi tänkt köpa sedan vi flyttade in här som ännu inte blivit av, men det är ju större saker som man inte kan önska sig i julklapp.. Har frågat John om han kommer på nått men får inte så mycket till svar faktiskt .. Har ju i princip allt till W så på den fronten är det ju inget.. hmm.. ja jag vet faktiskt inte :P Men i övrigt så har vi ju redan fått så mycket av er! :)

2010-12-11 kl. 12:43:37
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design