Blandad kompott....eller

Vad fräscht det blir med lite blommor och grönt.


          
Längtar såååå efter våren och solen....att få plantera i rabatterna och så en massa frön.....

Idag fick Dixon ett nytt köttben som han just nu njuter av.....på mattan i vardagsrummet såklart.


 Selma och Takida sitter i trappan och kollar på honom.

Mitt liv är fyllt av en massa djur, skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dessa ljuvliga varelser....
Skulle gärna ha någon ko, lite höns  och en häst åxå....





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket härligt arrangemang du visar, verklgien vårligt och vackert! Och tack rara, söta du för dina ord hos mig, du ska veta att det är ömsesidigt, jag är så glad att ha "hittat" dig!!! Du är full av smittande positiv energi, tips, ideer och kärlek och värme - suger till mig som en svamp!

Önskar dig en fin dag och en toppen helg, här ska jag stöka lite inför morgondagens kalas tänkte jag ler

Kram <3

2010-02-12 kl. 09:00:13
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design