I mitt paket....

Här kommer lite foton på det jag fick i mitt paket.....från min hemlige vän i Hemlis 6.

           

En jättefin påsväska som Jennie själv gjort, där jag tänker ha mitt pågående virkprojekt....
2 nystan Tilda garn,härligt te( är redan smakat...mmmm...gott.)
Till scrapping, en roligt tejp och en påse supersöta små berlocker.
Mörk Choklad från Lindt Lindor, Lyx på hög nivå....den ska jag spara till nästa helg.
Och tillsist undrar jag.....Hur kunde du Jennie veta att jag var i akut behov av en sånhär liten sax att ha i min virkpåse???? och rosa och fin som den var....

Vore du här skulle du få världens största kram....för alla fina saker jag fått i dina hemliga paket.
Kommer att sakna detta.....

                           
                                  Tusen miljoner tack.......




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design