Lördag

Fy fy fy vilken kyla och blåst.....
Vaknade tidigt som vanligt, kan fasiken inte sova på morgonen.Dixon och jag tog en lång promenad som vanligt men gud så jag frös på hemvägen hade vinden rakt i ansiktet..

Nu har jag bakat mitt LCHF-bröd det bakas av youghurt, ägg, bakpulver, fetaost, linfrö och fiberhusk alltså inget mjöl alls.....no kolhydrater ( jag äter inga sådana alls nu).
Höll på glömma det i ugnen när jag fatsnade här vid datorn.
   
Det är riktigt gott och nyttigt!

Byte av sängkläder ska det åxå bli idag och en massa photoshop, skulle behöva göra klart min första inlämnings uppgift snart.
                   

Anna ringde nyss och de tänkte dyka upp med Milo om en stund så hundarna skulle få busa lite i kylan.




Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Låter som en kanon dag :)

Mysigt att bak bröd .

Mannen bakade rågflinge bröd med paranötter mums :)



Här är det kallt och blåser så vi håller oss inne och pysslar Kram

2010-02-20 kl. 11:24:37
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design