lördagkväll

Har nyss legat på spikmattan, det är en ren njutning att få ligga på den och känna värmen sprida sig i hela kroppen när blodcirkulationen kommer igång. Jag märker att jag mår bra av att använda den. Gör det nästan varje dag.

                   
Detta är vad jag läste i när jag låg på mattan,kurslitteratur


Anna och jag tog en till promenad när hon kom så idag har det blivit 1 mil i detta väder...bra....

Nu ska jag kolla på en lektion på nätet i min utbildning, sedan blir det "soffhäng" resten av kvällen med lite fruktsallad.

tänkte lägga ut receptet på mina LCHF mackor i morgon.




Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Roligt att du mår väl av spikmattan, jag har faktiskt aldrig provat.



ha en bra kväll, blir det schlager?

Kramar Anna

2010-02-20 kl. 19:10:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Ännu har ingen liten tjej kommit, men nu känns det i alla fall som att det är på G igen efter "pausen", så håll tummen för att det inte ska stanna av igen... =) Vill ju gärna slippa bli igångsatt också... Förresten, har en jättefin tävling som ligger ute nu! =)STOR KRAM

2010-02-20 kl. 21:50:31
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Nu har jag skaffat en blogg oxå..=) men verkade väldigt svårt att göra den snygg så då får nog lära mig.. Kunde inte lista ut hur jag gör något annat än inlägg...

Kram/ Evelina

2010-02-20 kl. 23:41:45
URL: http://evanochdadde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design