Ny Dixie burk :)

Igår blev vi hos John hela dagen, det var jätte roligt...Dixon riktigt njöt av att träffa John igen.
Kollade på melodifestivalen men det var inget program för mig, virkade på mina mormors rutor som snart är klara, fattas bara cirka 6 stycken rutor.

Idag ska jag dammsuga, borsta Sniffo ordentligt,jobba i photoshop någon timme, jag tänkte även pröva att göra en liten spetsskål av en duk och trälim.

I fredags när jag var in till stan kunde jag inte hålla mig från att köpa denna ljuvliga Dixie burk till buljongtärningar.
                             

   

Köpte nya manchetter till min changetrea från cult åxå, när jag ändå var i farten.
               


Blev jättefint med dessa svarta i vardagsrummet....



Nu ska jag göra en eld i kaminen och göra mig en kopp te....




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron vännen! Så skönt att fler kan bryta sina köpstopp för burkar ler Hoppas du får en toppen dag å klappa sniffo från oss på sockenvägen! KRAM

2010-02-07 kl. 09:54:26
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design