Vita Gåvor

                 
Nu är den roliga swappen Vita Gåvor igång igen....
Denna gång är temat bak/mat.

Vill ge lite tips till min hemlige vän.
Gillar mycket färg...rosa.blå.svart.vit.turkos.lime.
Till bakning gillar jag Leilas stil....(Alltså Leila bakar)
Älskar burkar av alla de slag att förvara ingredienser innuti.
Tycker om spets och band.
Bakar mycket, mest muffins, bullar, långpannekakor och matbröd..
Är absolut ingen gourmet kock, gillar inte det där med matlagning sådär jättemycket.
Älskar nötter,frön och nyttiga saker i mat och bröd....

Inte var det här mycket att komma med men alltid något kanske.




Kommentarer
Postat av: a home far away

Hej och tack för kommentar i min blogg!

Jo, jag har börjat leka lite med Photoshop, men kan alldeles för lite så jag ska gå en kurs i slutet av februari, det jag gör nu är att öka skärpa, och lägga på en vinjettering, that´s it:)



Idag avslöjar jag en STOR hemlighet på bloggen, kika in vetja:)



Ha en fin dag

Kram Gunilla

2010-02-08 kl. 01:49:10
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design