Fynd

Måndag igen, har jobbat. Hemma igen tog jag och Dixon en promenad skönt.
Har registrerat in mig vid högskolan i Jönköping idag och börjar kursen i digital bildbehandling denna vecka.Det ska verkligen bli kul.
Vi kommer att jobba med photoshop, så nu jagar jag detta program.Har budat lite på tradera.

Nå, nu till orsaken till rubriken Fynd......
Denna fina stora tillbringare hittade jag hemma hos mamma och pappa i ett hörn häromdagen, ta hem den du om du tycker om den sa mamma, och snabbt som ögat gick jag ut till bilen med den.
Tänk vad fin den ska bli med lite vide eller björkris i när vi närmar oss våren.
Just nu är det tomt på inspiration vad jag ska ha i den...          Finns förslag?
           

 
                      




Kommentarer
Postat av: Hannis

Skönt med utrensning!



Kul med kurs.

Har suttit och kollat på saker jag vill göra men det finns ju så mycket kul!



Är den för stor för att ha Tulpaner i?

Den är fin kannan.



Kram Hannis

2010-01-26 kl. 06:27:45
Postat av: Sockenvägens Söta

Vita tulpaner!!!! :-) Ellerr ännu hellre ljusrosa körbärsvistar lite längre fram, tills dess kan den gott stå framme med lite slevar, vispar odyl i - verkligen ett fynd!

Gulle dig att tänka på mig ang pippi mönstret, men jag t ror jag tar mig vatten över huvudet då, kämpar nog med mina barbafigurer... sedan har jag lovat damen en pingvin. Fast innan jag är kalr med den torde hon vara myndig och inte lika intresserad av den skrattar Önskar goa du en helt underbar dag!!!

2010-01-26 kl. 11:49:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Vacker kanna! Fin både till blommor, eller slevar mm i köket kanske...

Tack för besök hos mig, välkommen åter!

2010-01-26 kl. 22:08:24
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Halloj har ej haft möjlighet att spana in hos mina favvobloggar har bytt ut allt i datan men nu så ska jag hinna läsa i kapp :)



Fin tillbringare :)



Skulle valt ris utifrån med notblads rullar i :)



Kram

2010-01-27 kl. 09:31:22
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design